piątek, 3 października 2008

Kogel mogel

W szkole mam szalenie kolorowo pod kazdym wzgledem. Jak mysleliscie, ze nosze mundurek to... no nie nosze. Ludzie ubieraja sie jak chca. DOSLOWNIE. Dziewczyny: dekolty konczace sie w krytycznych miejscach, miniowy, ale i golfy, swetry w srodku lata prawie, kontrowersyjne koszulki, nie brakuje tez gotek etcetc... Chlopacy: ostatni krzyk mody to spodnie spuszczone ponizej wszystkiego (nie wdajac sie w szczegoly). Dzieki czemu takie spodnie "3/4" staja sie duza za duzymi spodniami dlugimi, ze o spuszczonych spodniach dlugich to nie wspomne. Moja nauczycielka od niemca powiedziala, ze jak taki zacznie biec to wyglada jak pingwin ;P Gola sie na lyso jak i zapuszczaja wlosy do pasa, robia warkoczyki, dredy, murzyni zakladaja czepki zrobione z rajstop na glowy co mnie niezwykle intryguje. Oczywiscie zlote lancuchy do pasa to tez super gadzet, jak i pasek z klamra wielkosci 2 piesci (obowiazkowo na wierzchu). Nie brakuje osob, ktore zajmuja za duzo miejsca jak i takich, ktorych mozna podeptac i sie tego nie zauwazy. No i ta narodowosc amerykanska... jest cos takiego? Co na ten temat mowi nonsensopedia??? Tak jest w rzeczywistosci. Mieszkam u rodziny, ktora pare pokolen temu mieszkala w Niemczech, za rodzenstwo mam 4 koreanczykow, do kosciola ostatnio podrzucil mnie pan Zakrzewski (jego dziaki byli Polakami), na angielskim za mna siedzi Kanadyjczyk, a obok hindus w turbanie, na matmie jak byl podzial na grupy losowo dostalem 2 dziewczyny, z czego jedna byla z Panamy, a druga z Meksyku... pisac by i pisac...
Patriotyzm? nieeee... no chyba, ze chodzi o lokalny. Co ranek mam 'pledge to the flag'("I pledge allegiance to the Flag of the United States of America, and to the Republic for which it stands: one Nation indivisible, With Liberty and Justice for all." i potem cos podobnego do flagi Teksasu), co nie kazdy recytuje, a reszta niechetnie. Za to kazdy kocha Teksas, a juz za wlasna szkole i druzyne football'owa to by zycie oddali. Ale za to jak ciekawie :D

Z serii glupich pytan: (kazdy Amerykanin wie, ze w Amsterdamie Marihuana jest legalna) To Amsterdam nie jest panstwem? (2 osoby niezaleznie), to Amsterdam nie lezy w Niemczech?, to w Polsce mowi sie po niemiecku, tak? - ja ich tu naucze ;P

No i tu przyklad, ze Polska w swiecie nie zginela: POLSKA KIELBASA xPP
i to 2 rodzaje - nawet dobra ;P


15 komentarzy:

Jupiter Island pisze...

W sumie niedroga ta kielbasa. ;) Btw. poza tym blogiem prowadzisz jakis osobisty pamietnik or sth?

Jupiter Island pisze...

/Adam ;}

fylyp pisze...

myslalem o tym... nadal mysle w sumie

Anonimowy pisze...

fantastycznie :) podoba mi się tam ^^ i tak chyba trochę nawet tęsknię :P

pisz, pisz :*

Anonimowy pisze...

No no no :) niezly z Ciebie korespondent ;d zdawaj relacje i przyblizaj nam to zycie w USA czesciej :) 3m sie !

Anonimowy pisze...

Nie ma to jak Polska kiełbasa, zwlaszcza z grila. A juz o rozpalaniu grila opowiadac nie bede :p (sam wiesz) A Ty lepiej na swoja kielbase uwazaj, bo ja nie wiem co maja na mysli ci murzyni z opuszczonymi portkami.

Anonimowy pisze...

osttanio moim rodzicom mowilam o Twojej wymianie i pozniej tato 3 dni za mna chodzil i sie dopytywal co i jak.. chyba chcial mnie sie pozbyc na rok.
no ale fakt jest taki, ze masz przemeega ;)

Figiel

Jupiter Island pisze...

"Przemega"? Ekhm...
Filip jest fajnie, ale czegos brakuje, prawda? ;]

fylyp pisze...

wiadomo... jakby bylo wszystko to bym nie wracal... a tak to wracam ;P
hmm.. Figlu... w sumie to decyzja na wymiane to chyba musi byc impuls, a nie rozwazanie za i przeciw bo to Cie zawsze do jednego wniosku doprowadzi. Ja polecam i nie mow nie! zastanow sie, bo napewno sie nadajesz ;P a za stara tez jeszcze nie jestes. Dorotka z 3a pojechala wlasnie rpzed klasa maturalna

Anonimowy pisze...

aktualnie nie chce sie nigdzie ruszac ;p tutaj jest mi jak najbardziej dobrze ;)
Fig

fylyp pisze...

bo mi to nie bylo...
no dobra, ale jak sie chcesz zdecydowac to niedlugo ostatni dzwonek ;)

Anonimowy pisze...

opisy "młodzieży szkolnej" są fantastyczne. Daj jakieś zdjęcia

fylyp pisze...

apeluje o podpisywanie sie!!!

Marcia92 pisze...

No Fylyp Fylyp ładnie ładnie tam urzedujesz. Mam nadzieję,że się nie przemeczassz z nauką Co??! Mozesz powstawiać fotki z widoczkami jakie masz w okolicy jak Ci sie chce, no i 3m sie i nie puszczaj tej Ameryki Xd

Anonimowy pisze...

no.weźź.napisz.cos

Fig